Assalamualaikum & salam sejahtera.....

Terima kasih coz sudi melawat blog hamba yg x seberapa ni..maklumlah mak budak baru belajar nk menulis blog...
len kali datang melawat lg yer..ajak kengkawan skali...kalo baik hati, sila la klik2 skali..love u.. ;)

dapat hadiah yeay..

Bismillahhirrahmanirrahiim...

Sejak terjebak dalam dunia jahitan ni...i punya rutin harian dah banyak berubah..punya la bz memanjang..nak keluar berfoya foya dengan encik hubby pon dah x minat..lagi seronok duduk mengadap mesin jahit n study i  nyer nota jahitan...isy isy isy....
makanya en hubby yang baik hati itu menghadiahkan sesuatu yg sgt mengharukan i...sebagai sokongan kpd hobi baru i..walaupun mulanya dia nk hadiahkan benda alah ni...
memandangkan i nyer meroyan menjahit menjadi2..kikiki..ditukarlah hadiah itu kpd yg ini...

Alhamdulillah...tq so much encik hubby ku...sungguh aku sayang kamu...:)

6 ulasan:

BeLLa berkata...

lps ni bole la bukak butik kih3

Yer Ker berkata...

hakhakhak...i blom cukup terer lg r..

tirahzairi berkata...

wahhh...bestnyeee

Yer Ker berkata...

heheheh..."cewi" kate org kedah

Hema Octovia berkata...

bertuah awk dpt hadiah mesin ni.mesti dah banyak buat sulam2 kan. sy smpai skrg masih termimpi2 mesin ni, nak beli blm cukup budget lagi.

Yer Ker berkata...

Hihi...sulam sikit2 je kak...bnyk guna jahit lurus..mklumlah br belajar...sy kagum dgn hasil jahitan akak..ntah bila nk pndai mcm tu..hihi