Assalamualaikum & salam sejahtera.....

Terima kasih coz sudi melawat blog hamba yg x seberapa ni..maklumlah mak budak baru belajar nk menulis blog...
len kali datang melawat lg yer..ajak kengkawan skali...kalo baik hati, sila la klik2 skali..love u.. ;)

sedihnya hatiku..

Bismillahirrahmanirrahiimm...

sedihnya hati ini bila dpt berita sek tadika  ank aku akn ditutup..last beroperasi smpai hujung bln oktober ni..iaitu hujung bulan ni..diatas sebab cikgunya akan berpindah ke tempat lain yg sangat jauh....sebak nk nangis jer rasa..walaupun tahun depan ank aku dh masuk darjah 1, aku rasa satu kehilangan n kerugian yang amat besar...huhuhu...rugi sape yg x hntar ank sekolah kt situ..mmg tempat paling bagus aku penah jumpa...

paling aku susah hati adalah...bagaimana ank aku nk berpisah dgn cikgu kesayangan nya itu..sedangkan cuti sekolah sekejap pon sudah menangis mintak dihantar ke sekolah..rindukan cikgu n kawan2nya...ini kan pulak berpisah terus..ohhhh tidakkkk...

aku rasa amat bertuah berpeluang mengenali n berkawan dgn cikgu itu..sungguh baik orgnya..tapi apa kan daya...rezeki nak berkawan dengannya sekejap sangat..semoga cikgu sentiasa bahagia... x terbalas budi baik cikgu..

Tiada ulasan: